Thursday, September 16, 2010

Balak Ni Winston

Dugay na nakong gibati
Mga kasakit nga akong nasinati
Sukad sa akong pagpatuli
Wa na ko nakatilaw ug lami

Sama sa paak sa hulmigas
Sakit nga dili dali nga mapapas
Mas maayo pa maghiwa ug sibuyas
Kaysa tubol nga resulta sa bayabas

Lagay nga nagbitay
Wala gayud akoy angay
Ila akong gisaway
Wa silay boot mga gi-atay

Wa ko kasabot niining akong balak
Maayo pa manglibak
Ganahan na gayud ako muhilak
Si Joseph amahan, Si Joshua sabak

Wa na koy pag-asa jud
Hasta si Wevino iya ko gilimud
Asa na ko ani paingon
Naa koy sakit labaw pa sa sip-on


6 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha!!! ka lingaw ani oist...kalit mn lag ka likoy..hehehhehe


From: Chay.. :)

Anonymous said...

lolz....^_^

Anonymous said...

hahahahah, aus bai timeong bai.. hhahah

LOnG

Anonymous said...

unsa man ni ui... p*st*!

-ton2

Anonymous said...

NICE! hahah... more more more!

Anonymous said...

balos alang ka jushua.

ako a tonton atapang a tao

a lagay a bomba a ulo a hindi a takbo.

abarila ulo ah hindi a takbo.


alagay a monggo a ulo atakbo a layo a layo

Post a Comment

Text Widget

Text Widget