Friday, September 10, 2010

Sine-Sine

Dear Tim Yu,

Just call me Cirilo. Lumad nga taga Medellin ko, sa amihanang parte sa Sugbo. But I am currently residing sa dakbayan sa Sugbo karon. I just wanna share an experience of mine sa katong second year college pa ko. Kini laging uso kaayo ang text tawn, makaadik jud. Until one time, nagpa-air ko sa akong number sa usa ka radio station sa syudad sa Sugbo which goes like this: "Hello sa mga ka bandmates nako. Ahm, wanted textmate, kanang puti then chinita...". Wa naabtan ug usa kasimana, getextan ko. Nagpaila siya as Kristine. So we texted day and night. Mao ni ang gahom sa texting jud. So after months of texting nagsabot mi nga magkita personally. Nangaon mi sa pungko2x, naglakaw2x mi sa Colon unya we decided to watch a movie. Miadto mi sa Eden Moviehouse. So we watched this movie "AGOS". Naay mga scenes sa salida nga grabeh ka hot. Wa nako malikayi nga manginit sa maong salida. Wa ko nakabantay nga nanginit pud si Kristine. Ug didto nagsugod ang paghinayhinay ug subang sa adlaw. Naghinayhinay ug dailos ang akong kamot padong sa ubos nga parte sa paraiso. Ug didto akong natanto nga GAHI man! Nakuratan gayud ako. Kalit ko nga mibugnaw. Akong gikoot, ug didto akong napamatud-an nga BATUTA man di ay kato!. Tungod sa akong kahadlok sa batuta, mikaratil ako ug dagan. Migawa ko sa sinehan ug midritso ug sakay ug jeep nga wa ko kahibalo unsa nga numero. Ang misulod ra sa akong utok kay basta makatakas lang ko. 


Naglibog ko Tim. Tinood ba kato ako gebati? Feel  nako nga na in love ko at that time nga I thought babae siya. Pero kalit nawala pagkahibaw nako sa batuta. Pero mura man ko ug makonsensya pud. Tabangi ko Tim.


Doubtful,


Cirilo


Salamat sa sulat Cirilo. Nahimoot pud ko ug gamay dah. Indeed, love is like a movie. Naay sugod, ug naa pud kataposan. Naay bida, naay kontrabida. Naay alegre, kasakit, aksyon, ug usahay love scene. Ahehe. katawa ko gamay. Back to a serious note noh, kuyaw gayud ni imo na-experienced. Para nako, iya unta ka gisultian daan nga naa siyay batuta. Naa siyay sayop pud gayud. Ug ikaw pud, wa jud ka kabantay di ay? Mura di ay gyud ug walay batuta? Hinoon, that's the power of technology. Ang batuta, pwede himoong buwak. Akong ikatambag kay pagstorya lang gud mo. Work things out. Then send us a letter after. 


Tanawa ni ninyo, usa sa akong mga paborito nga bisaya nga kanta. It's about sine pud. http://www.youtube.com/watch?v=Dxzh8BdIVKE

0 comments:

Post a Comment

Text Widget

Text Widget