Monday, September 6, 2010

Tambag Ni Tim Yu

Dear Tim Yu,

Tawga lang ko sa pangalan nga Carlo. Pwerte kabug-at sa akong gibati karon. As in ganahan na gayud ako magsuicide gani pero mahadlok ko mamatay. Kining akong gebati kay tungod sa usa ka panghitabo sa akong kinabuhi.

Aduna koy bestfriend Tim. Tawga lang siya ug CARLA. Nagkaila-ila mi pag second year college nako. BSIT ko, ug siya kay BSCS. Classmates mi sa uban namo nga subjects ug tupad pa jud mi ug lingkoranan. Nagkadugay, nagkatam-is ang among panag-uban. Nagsigi na mi ug uban, gikan pamahaw, paniudto, panihapon ug pahayahay. Ihatod pa jud ko niya inag uli nako adto sa Minglanilla. One day, usa ka adlaw, nagis-toryahanay mi sa Library. Naabot mi sa topic nga gugma. Iya kong gipangotana sa akong mga past relationships. Ug mitobag ko nga NGSB ko (No Girlfriend Since Birth). Wa pa jud ko kasulay ug kiss, holding hands, gakos2x, o unsa pa nang buhaton sa mga mag-uyab. Nakuratan ko Tim kay pwerte niyang katawa. Dako kaayo jud siyag katawa nga kanang murag bugal2x na. Ug kalit siyang gihapak. No oi, dili ako naghapak. Gentleman man ko. Ang librarian naghapak sa iyaha. Of course, mihilom jud siya after. "Now, it's your turn", matud nako. Miangkon siya nga aduna siyay uyab. Ug sa dihang misulod sa akong ears ang mga words that are coming out from her mouth, my heart started to bleed. Ouch! Tungod sa kasakit, mibarog ko ug migawas sa library. Getextan dayon ko niya nga "Oh come on. Para kana ra? Di ka musukol? Fight for me Carlo! Please lang."

Naglibog na ko ron Tim. Unsa akong buhaton? Tambagi ko.

Bleedingly yours,
CARLO



Salamat sa imong sulat Carlo. Sugdan nako ni akong tubag sa usa ka quote: "ANG MANOK NGA HINIKTAN DALI MADAKPAN". I think it's obvious unsa ang akong boot ipaibot noh? Pero huna-hunaon sad nato ang mafeel sa iyang uyab kung imo siyang ilogon. Well, kung pinagga siya sa iyang uyab, aw masakitan jud to ang lalaki. 


Sa akong tan-aw, murag wala may gugma nga gebati si Carla sa iyang uyab. Kay tungod sa message nga getext niya nimo. Pero pwede pud baya nga gebinoangan ra ka ni Carla pud. Mao nay geingon nga "Unyag inag dakop sa manok kay manuhik unya?". Mao ni ang pwede mahitabo pud. Pwede manuhik ang manok nimo kung imong dakpon. Agoy, naglibog na pud ko unsa akong itambag nimo. Kung aduna kay sakit sa kasing2x, ayaw na lang ug sukol oi. Musakit unya ug samot. It may lead to Myocardial infarction. Sa bisaya pa, ATAKE SA KASING-KASING (heart attack). Oh, english na ha! According to wikipedia.com, Heart Attack is the 
interruption of blood supply to part of the heart, causing heart cells to die. It is the leading cause of death for both men and women worldwide.
Lisod ni dong Carlo. Pangita na lang ug lain oi. Daghan bitaw babae sa kalibotan. Di man mo magkasinabot ni Carla kay GIBO mana siya unya NOYNOY man ka!. Pero kung nahan jud ka, aw na hala, gukura si Carla. Sukol sa uyab! Go go!. Matud pa sa NIKE: JUST DO IT! 

7 comments:

long said...

hahahahah.. aus ni bai timiong bai.. nalingaw ko

albertjr said...

whahhaa.. ataya nalingaw pod ko..fak hahaha... more powers to you Tim Yu..

tim yu said...

salamat sa inyong support! haha

Ron said...

ataya diay ani art hahahaha

Art III Masbate said...

haha.. wa ra koy lingaw bai ron.. lol

JM Sevilla said...

hahaha... nice bai so nice hahaha

Anonymous said...

rawr! hinampak mani uii. pwd moligid ug katawa? hahaha.

Post a Comment

Text Widget

Text Widget